تولدی دیگر...

تولدی دیگر

 به دنیا آمدم

و آمدنم بهانه ای شد

برای رجعت به بهشت.

و خداوند فرصتی دوباره به من بخشید

تا بنویسم و بمانم و همراه شوم

تا...

دوباره آغاز کنم....

 

نظرات 9 + ارسال نظر
someone شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
امیدوارم همیشه موفق باشی
کاش همیشه آدم فرصت آغاز دوباره داشت ...

[ بدون نام ] شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

تو مهربان تر از آن بودی که من همیشه گمانم بود
همین همیشه‌ی نفرینی- همیشه رنج جهانم بود
بگو! اگر نه به میل من، دلم ز راست نمی‌گیرد
همیشه هرچه تو می‌گفتی- من اشتیاق همانم بود

امیر شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://amirlovek.blogsky.com

منو شرمنده کردی با محبت
که دیدار تو اسمش شد زیارت

غریبه دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام آبجی وسطیه

سمیرای عزیز ٬ خیلی خوشحال شدم که دیدم دوباره داری مینویسی . از اینکه بالاخره از لاک خودت آمدی بیرون ٬ خدا رو شاکرم ...
بنویس تا ببینیم چه چیزهایی در دنیای خواهرمون در حال گذره !...

یا حق

سلام به داداش امین گلم..

ممنونم که به بهشت اومدی و گرمای وجودت رو به اینجا انتقال دادی...

راستش حاو هوام تا حد زیادی عوض شده..ونصف بیشتر این حال خوبمو
به خاطر این دارم که تو نیمکت بودم و کنار شما..
بازم به خاطر همه چی ممنونم

در پناه خدا

مریم چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ http://yedonyaeshgh.blogfa.com



کجاست آن درختی
که به هر عاشق می رسید
می گفت سلام
کجاست پروانه ای
که آسمان
با بالهایش می رقصید
و من...
دلم مسافر تنهای شهر شب بوهاست
که مانده در عطش کوچه های خوشبختی
تمام آینه ها نذر یاس لبخندی
که لحظه لحظه سراید سرود خوشبختی. همین

سلام وبتون عالیه/بهتون تبریک میگم. به کلبه بارونی منم سرکی بزن

سلام مریم جان
فوق العاده شعر زیبایی بود
شعریه که در زندگی ما به طور نا خواسته در گیر شده ولی من معتقدم خوشبختی آسون تر از این ها به دست میاد در واقع می تونم بگم که خوشبختی کنار ماست در چنگ ماست ولی ما حسش نمی کنیم از این که به این جا اومدی بی نهایت سپاس گذارم امیدوارم بازم ببینمت
در پناه خدا

علی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.dustdashtan.blogsky.com

سلام چه خبر؟ چیکار کردی توی پست جدیدت نمیشه نظر گذاشت. راستی خوشحالم که دوباره برگشتی ولی خومونیم ها دیگه به من سر نمی زنی...؟! باشه امیدوارم که خوب و سلامت باشی
یاعلی

سلام علی جان..
چه خوب کردی اومدی ..راستش من یکی دو بار اومدم وبت
ولی متاسفانه باز نمیشد..ولی سعی می کنم حتما بیام..و ببینم چه خبره..
موفق و پیروز باشی
به امید دیدار

فرهان یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام وبلاگ قشنگ و پر احساسی بود اگه خواستین بیشتر با من اشنا بشین این شمارمه۰۹۱۸۱۳۳۱۱۷۰

سلام دوست عزیز
ورودتون رو به بهشت خوش آمد می گم.
ممنون از لطفی که نسبت به اینجا دارین..
فقط یه سوال؟؟؟
چطور به این راحتی شمارتونو در اختیار دیگران قرار میدید؟؟؟؟
هر چند صلاح مملکت خویش خسروان دانند..

در پناه حق

میلاد یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ

elina یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی دارین مخصوصا موزیکش که خیلی اروم کننده است
من وبلاگی ایجاد کردم که به کمک شما دوست عزیز احتیاج دارم و میخوام منو راهنمای کنین تا بتونم وبلاگم کامل کنم
ممنون میشم elina
ghalbemehrabanاین ایدی منه اگر خواستین به من کمک کنین با این ایدی منو addکن
خدانگهدار

الینای عزیزم سلام
در ابتدا ورود قدوم مبارکت رو به بهشت خوش آمد می گم.
تو منو با حرفا ت شرمنده خودت کردی...
من هر کاری که از دستم بر بیاد برات انجام می دم و دریغ نمی کنم.
فقط امیدوارم مفید و سازنده باشه.
هر کاری داشتی می تونی روی من حساب کنی...
این email منه samira_mn66@yahoo.com از این طریق می تونی با من در ارتباط باشی
که هر دومون از نظرات هم استفاده کنیم.
منتظر حضور گرمت هستم.
در پناه خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد